Acties invoeren

<< Click to Display Table of Contents >>

Navigation:  Acties >

Acties invoeren

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Acties kunnen op diverse plaatsen ingevoerd worden, als onderdeel van een invoer in de tabel contacten. Deze tabel contacten is beschikbaar bij o.a. uitzendkrachten, klanten, aanvragen, auto's en accommodaties.

 

Daarnaast is ook een actie in te voeren als algemene actie: een actie die niet gekoppeld is aan een Regelneef onderdeel zoals de bovenstaande. Een algemene actie is in te voeren via Bestand->Nieuwe actie, of door de betreffende knop op de knoppenbalk te gebruiken.

 

 

Het invoeren van een actie betreft de volgende velden.

Opgemaakt door

De persoon die de actie invult. Dit veld wordt automatisch gevuld.

Actiedatum en tijd / Eerder herinneren

De datum en tijd waarop de actie actueel wordt. Indien de exacte tijd niet van belang is voor een actie, kan deze gewoon op 00:00 gelaten worden. De ontvanger van de actie zal op de betreffende actiedatum dan een notificatie krijgen binnen Regelneef; of wanneer Regelneef voor het eerst daarna wordt opgestart.
Met Eerder herinneren heeft u de mogelijkheid om de notificatie van de actie eerder te laten plaatsvinden, variërend van 5 minuten tot 24 uur.

Actie

De beschrijving van de actie.

Voor

Degene voor wie de actie bedoeld is. Standaard staat de ingelogde gebruiker ingevuld. Door de selectietabel te openen kunt u één of meerdere andere ontvangers selecteren. In hoeverre er acties voor anderen aangemaakt kan worden is afhankelijk van de instellingen.