22 maart, 2021
Veelgevraagde functies bij klanten

Het is nu ook mogelijk om bij een klant functies te koppelen, net zoals bij een uitzendkracht. Hiervoor is een aparte tab toegevoegd bij de klant.

Dit maakt het mogelijk om bijvoorbeeld de gevraagde functies van potentiële klanten vast te leggen, zonder dat daar dan een aanvraag voor gemaakt hoeft te worden.

In het overzicht met klanten is een zoekveld toegevoegd om de klanten/prospects te kunnen selecteren op basis van één of meerdere functies.

De functies bij klanten worden dagelijks automatisch bijgewerkt vanuit de aanvragen en plaatsingen. Bij Onderhoud->Instellingen is op de tab Klanten de mogelijkheid om dit desgewenst uit te schakelen. Daarnaast zijn twee opties beschikbaar om het bijwerken handmatig te starten.

Verbeteringen bij ondertekeningsverzoeken

De documenten bij ondertekeningsverzoeken worden niet voor altijd bewaard; het is van belang om de ondertekende documenten op te slaan op de juiste locatie en het verzoek te verwijderen. Om dat nog makkelijker te maken zijn er uitbreidingen gemaakt op het downloads-scherm.

  • In het downloads-scherm kunnen geselecteerde bestanden nu met één druk op de knop worden opgeslagen in het archief van de uitzendkracht, wanneer het verzoek vanuit een uitzendkracht is gemaakt.
  • Ook is het nu mogelijk om direct een e-mail te genereren met de bestanden, naar het e-mail adres van de uitzendkracht. Dit is handig wanneer de ondertekening is gedaan via een generiek e-mail adres op een tablet het uitzendbureau, waardoor de uitzendkracht de stukken niet automatisch in de e-mail heeft gekregen.
  • Het is nu mogelijk om het gehele ondertekenings-record te verwijderen vanuit het downloads-scherm. Zo kan in na het bewaren van de ondertekende documenten het verzoek direct worden opgeruimd.
Inzicht in archiefgrootte; prullenbak opschonen

Bij Onderhoud-Instellingen is nu zichtbaar hoe groot het Regelneef archief momenteel is, in aantal bestanden en hoeveelheid MB.
Daarbij wordt ook getoond hoe groot het aantal is dat in de prullenbak zit. Met een knop is het nu mogelijk om alle bestanden in de prullenbak van het Regelneef archief ook definitief te verwijderen.

Import uitzendkrachten

Er is nu support voor het inlezen van csv-bestanden. De veldnamen die Regelneef kan herkennen zijn gelijk aan die van de Excel import.

Mandagenstaten bemiddelaars

Dit nieuwe item in het menu Uitzendkracht maakt het makkelijk om overzichten te genereren met de gewerkte uren in een bepaalde week, per bemiddelaar. Een dergelijke lijst kan dan bijvoorbeeld worden gebruikt als basis voor de vergoeding van de bemiddelaar.

In de programmamap staat hiervoor een voorbeeld-layout in de submap ‘reports’.

Actie: per gebruiker apart afmelden.

Bij het maken van een actie voor meerdere personen is in te stellen of iedereen apart af moet melden. Bij Onderhoud->instellingen is nu centraal in te stellen of dit standaard aangevinkt moet zijn.

Diversen
  • De standaard sortering van bestanden in het Regelneef archief staat nu weer standaard op bestandsnaam ingesteld.
  • Het e-mail adres is voortaan een verplicht veld in de gebruikerstabel.
  • In de gebruikerstabel is de indicator of een gebruiker kan inloggen is duidelijker gemaakt, met o.a. gebruik van kleur.
  • Wanneer het overzicht van de mutaties van een gebruiker wordt getoond (via de knop Mutaties in Overzicht gebruikers) is nu een knop ‘Tonen’ beschikbaar. Hiermee kan het basisscherm voor de betreffende mutatie (bijvoorbeeld de uitzendkracht of klant) worden geopend.
  • Bij verzenden van een ondertekeningsverzoek wordt een extra controle gedaan in het geval van een Word bestand. Indien deze niet naar PDF kan worden geconverteerd is er iets aan de hand met het bestand, en wordt dit voortaan vooraf gemeld.
  • Het cloud-update-systeem van Regelneef heeft verbeteringen gekregen om incidentele rechten-problemen te voorkomen in terminal server-achtige omgevingen.
  • Het gebruik van selectie-kleuren in Importeren uitzendkrachten en Importeren klanten is verbeterd.
  • In bepaalde omstandigheden kon bij het opstarten van een planlijst uitzendkrachten soms een rood kruis zichtbaar zijn in de lijst. Dit is verholpen.
  • Toegevoegd aan lijstdefinities:
    • De beschikbare kolommen in de planlijst uitzendkrachten en het planbord uitzendkrachten zijn gelijk getrokken. Hierdoor zijn bijvoorbeeld nu ook alle certificaten als kolom te gebruiken in de planlijst-werkbrieven of het planbord.
    • Planlijst uitzendkrachten: Polisnummer
    • Planlijst accommodaties: Bemiddelaar
    • Overzicht werkbrieven: Diverse kolommen
    • Planlijst voorstellen: Diverse kolommen met aanvraaggegevens

Houd mij op de hoogte

Wilt u graag direct een e-mail bericht krijgen als er nieuws is over Regelneef? Geef hieronder dan uw e-mail adres op.
Via sociale media kunt u ook Regelneef volgen via Facebook, Linkedin en Twitter.